Czas zacząć od nowa

 Hej!

2 lata mojej nieobecności na blogu przyniosły swoje owoce. Bardzo chciałabym wrócić do pisania i dlatego zdecydowałam się na reaktywację bloga. Bardzo bym chciała, aby blog funkcjonował tak, jak kiedyś. Żeby był miejscem spotykania się opinii królewskich fanów, aby było centrum Waszej wiedzy, a także obszarem, gdzie spędzacie swój wolny czas. Moje zainteresowanie przez ostatnie lata w żadnym stopniu nie zmalało i dalej chciałabym dzielić się z Wami moimi przemyśleniami i spostrzeżeniami. W następnym poście (który opublikowany zostanie już jutro), chcę przedstawić Wam czego w najbliższym czasie będzie można się spodziewać, a także moją wizję bloga na najbliższą przyszłość.


Mam nadzieję, że ciepło przyjmiecie mnie z powrotem w blogosferze i znów będziemy mogli razem śledzić kolejne kroki Windsorów :)


Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania!

                                                                                                                              Gabi :)   

3 komentarze :

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka