Moja wizja bloga

 Witajcie!

 Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią oddaje w Wasze ręce post dotyczący wizji bloga na najbliższy czas - mam nadzieję, że rozwieje jakiekolwiek Wasze wątpliwości :)


1. Bardzo chciałabym prowadzić bloga codziennie wstawiając różnorodne posty, lecz z powodu ograniczonego czasu jaki mam nie jest to w pełni możliwe. W dobie pandemii żadne z królewskich wyjść nie są planowane z wyprzedzeniem, stąd nie możemy stwierdzić kiedy ono dokładnie będzie, aby skrupulatnie je zrelacjonować. W zależności od okoliczności będę starała się na bieżąco o nich pisać, lecz wyjściową notką cotygodniową będzie PODSUMOWANIE TYGODNIA publikowane w niedzielny wieczór. Zawierać się tam będą relacje z wyjść, oraz wszystkie informacje, które w danym tygodniu otrzymaliśmy.


2. W tygodniu roboczym (tj. od poniedziałku do piątku) będą publikowane posty mające formę artykułów. Planuję, aby ukazywały się 2-3 razy w tygodniu w zależności od ich objętości. Pojawią się one jednak prawdopodobnie dopiero od przyszłego roku, gdyż jak na razie chce się skupić na zaktualizowaniu obecnej działalności obu księżnych i publikować posty będące podsumowaniem ostatnich dwóch lat.


3. W soboty planuję wrócić do serii "Sobota z wyborem", gdzie będzie można wybierać ulubione lub najmniej lubiane stylizacje Catherine i Meghan. Będą one publikowane naprzemiennie o godzinie 20:00 w każdą sobotę. Jako, że Blogger uniemożliwił tworzenie ankiet głosowanie będzie odbywało się w komentarzach pod danym postem przez cały tydzień, aż do publikacji następnego posta z tej serii w kolejną sobotę.


4. Warto też poruszyć kwestię postów dotyczących Meghan. Jak wszyscy wiemy nie jest ona już oficjalnie pracującą księżną, więc informacje o niej mogą pojawiać się rzadziej, lecz BĘDĄ się pojawiać, zarówno te oficjalne, jak i nieoficjalne. Z tego miejsca chciałabym również zaznaczyć, że wybór jaki dokonali Harry i Meghan jest ICH wyborem i żadne nasze słowa nienawiści w ich stronę niczego nie zmienią. Dlatego zachęcam, aby w komentarzach dzielić się swoimi opiniami, lecz w sposób kulturalny, nie obrażający zarówno członków rodziny królewskich, jak i innych czytelników, a także mnie jako autorki bloga. Szanujmy się wzajemnie i zadbajmy wspólnie, aby było to miejsce kulturalne, gdzie można przeprowadzić rzeczową dyskusję :)


5. "Czwartek z propozycją" będzie również kontynuowany, lecz nie w takim stopniu jak to było dotychczas. W miarę Waszych propozycji będę je realizować :) Inne serie nie będą już kontynuowane.


W razie Waszych jakichkolwiek pytań zachęcam Was do zostawienia komentarza lub napisania do mnie na maila, którego znajdziecie w zakładce "Kontakt" :) 
Pierwszy post pojawi się jutro i będzie on dotyczył okresu od października do grudnia 2018 w życiu księżnej Kate.

Zapraszam Was serdecznie!

Gabi :)

3 komentarze :

  1. Ogromnie się cieszę! (tym bardziej że ostatnio w królewskiej blogosferze susza). Nie chcę studzić Twojego zapału, ale jesteś pewna, że dasz radę? Masz przygotowane jakieś posty, które można publikować w okresie braku weny/braku wolnego czasu? Wybacz mi te pytania, ale już kilka szumnych powrotów było - szczególnie Rodzinki z Cambridge - i skończyło się bardzo słabo... i to już po kilku postach... Wygrał słomiany zapał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twoje obawy i również je mam. Myślałam o powrocie już od wakacji, ale bardzo poważnie musiałam przemyśleć za i przeciw mojego powrotu na bloga. Będę robić co w mojej mocy! Mam nadzieję, że spełnię oczekiwania :)

      Usuń
    2. Tak więc trzymam kciuki i powodzenia :D (btw ankiety w razie czego zawsze można robić na zewnętrznych stronach jak dziewczyny Blueblood)

      Usuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka