Moje listy otrzymane od BRK, których jeszcze nie widzieliście!

Witajcie !

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam wszystkie moje odpowiedzi otrzymane na przestrzeni ostatnich miesięcy, a o których nadejściu nie informowałam na blogu - serdecznie zapraszam :)

Pierwszą z pięciu odpowiedzi był list od Harry'ego i Meghan, który wysłałam z okazji Świąt Wielkanocnych. W odpowiedzi była wysyłana fotografia wykonana w Nottingham, w grudniu 2017 roku, a którą także odsyłano na życzenia bożonarodzeniowe.



Druga odpowiedź, to ta otrzymana od Williama i Kate z okazji ich 7 rocznicy ślubu. Odpowiedź jest taka sama jak ta wysyłana w zeszłym roku (TUTAJ), ale tegoroczna różni się tylko białymi ramkami wokół fotografii.

 


Kolejna odpowiedź nadeszła po raz kolejny od księcia i księżnej Cambridge, którzy odpowiedzieli na mój list z okazji narodzin ich synka, księcia Louisa. Odsyłane zdjęcie zostało wykonane przez księżną Kate, 26 kwietnia.



Czwarta z pięciu odpowiedzi, to odpowiedź od księżniczki Charlotte. List wysłałam z okazji jej 3 urodzin. Zdjęcie przedstawia księżniczkę na schodach apartamentu 1A Pałacu Kensington, gdzie mieszka obecnie książęca rodzina. Zdjęcie wykonała dumna mama w styczniu z okazji pójścia przez Charlotte do przedszkola.



Ostatnia, ale na pewno jedna z dłużej wyczekiwanych przeze mnie odpowiedzi, to ta od nowych księcia i księżnej Sussex. List wysłałam oczywiście z okazji ich ślubu i bardzo cieszyłam się otrzymując ich piękne zdjęcie z jeszcze piękniejszej sesji ślubnej.



A Wy na jakie odpowiedzi czekacie? ;)
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia i całego nadchodzącego weekendu! :)

2 komentarze :

  1. Gratuluję piękne odpowiedzi a mogę zapytać ile czekałas na kartkę z okazji ślubu Harrego i Meghan?

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka