Odpowiedzi od Kate i Williama !

Witajcie !


Dzisiaj przedstawię wam odpowiedzi od Kate i Williama, które otrzymałam dokładnie wczoraj, 9 maja ! 

21 kwietnia wysłałam 5 listów. Pierwszy, lekko spóźniony z okazji Świąt Wielkanocnych, drugi z okazji 6 rocznicy ślubu książęcej pary (na te otrzymałam już odpowiedzi), trzeci z okazji drugich urodzin księżniczki Charlotte, czwarty z okazji przyjazdu książęcej pary do Polski, a piąty z okazji ślubu siostry Kate, Pippy Middleton (odpowiedzi na te listy jeszcze do mnie nie doszły). Pierwsza odpowiedź z okazji Świąt Wielkanocnych został nadany 26 kwietnia, czyli "szedł" do mnie niecałe 2 tygodnie, a drugi, z okazji szóstej rocznicy ślubu książęcej pary wysłano do mnie 2 maja, czyli otrzymałam go równy tydzień po nadaniu !





A wy dostaliście już odpowiedzi na listy które wysłaliście ? ;)
W najbliższym czasie pojawi się również post z pozostałymi odpowiedziami :)
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka