Prywatna odpowiedź od księcia i księżnej Cambridge i ich dzieci !

Witajcie !


W zeszły poniedziałek, 28 sierpnia nadeszła do mnie długo wyczekiwana przeze mnie odpowiedź od księżnej Kate, księcia Williama, księcia George'a i księżniczki Charlotte. List wysłałam 25 lipca razem z listem z okazji 4 urodzin księcia George'a TUTAJ. List doszedł do mnie po 1 miesiącu i 3 dniach oczekiwania. Napisałam o nim, że dziękuję za wspaniałą wizytę w Polsce i że miałam okazję porozmawiać i uścisnąć dłoń z księżną Cambridge, oraz ponownie zaprosiłam ich do Polski. W swoim liście poprosiłam również o przysłanie mi kilku zdjęć. Pani Claudia Spens spełniła moją prośbę i przyszedł do mnie list z aż czterema zdjęciami w środku ! Zresztą zobaczcie sami :)






A wy czekacie na jakieś odpowiedzi ? ;)
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu ! :)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ! :)

1 komentarz :

  1. No jest z czego się cieszyć. Naprawdę miło. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka