#29 Czwartek z propozycją - Co FANI Kate sądzą o jej stylu ?

Witajcie !


Dzisiejszy "Czwartek z propozycją" całkowicie oddaję wam :) Dostałam propozycję, aby stworzyć notkę o tym co projektanci czy gwiazdy sądzą o stylu księżnej Cambridge, jednak nigdzie czegoś nie znalazłam :( 
Więc wpadłam na pomysł, abyście wy wyrazili swoją opinię na temat jej stylu ;)

Moim zdaniem styl Kate jest bardzo trafiony do jej sylwetki i wieku. Ubiera się w kolorowe stroje, stawia na niekonwencjonalne rozwiązania i szalone zestawienia. I choć nie wszystkie (w mojej opinii) jej stylizacje są trafione na 100 %, to myślę, że nawet największej gwieździe ze świata mody może zdarzyć się wpadka. Całość dopełnia wymyślnymi fryzurami i pięknymi dodatkami, które są "kropką nad i" całej stylizacji. 

Czekam na wasze opinie i linki do ulubionych stylizacji w komentarzach, które zbiorę w przyszłotygodniowym poście, więc zachęcam do podzielenia się :)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ! :)

5 komentarzy :

  1. Moim zdaniem teraz Kate ma gorszy styl niż kiedyś. Chodzi mi o to, że teraz gorzej dopiera stylizacje. Ale jej suknie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o komentarze projektantów o stylu Kate to pamiętam, że Karl lagerfeld swego czasu ją chwalił, ale Vivienne Westwood zganiła ją za to, że ubiera się "nudno" :) Ja uważam, że Kate ma bardzo zachowawczy styl, w związku z tym nieczęsto zdarza się jej wyglądać olśniewająco, ale też rzadko zalicza spektakularne wpadki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem Kate często wybiera ubrania, które ją postarzają. Tak jest też z makijażem księżnej. Oczywiście zdarzają się wyjścia kiedy Kate mnie zachwyca, jednak częściej pojawia w zachowawczych, nudnych stylizacjach i właściwie to ją wyróżnia spośród innych księżnych. Szkoda tylko,że w taki negatywny sposób. Chciałabym także dodać, że w jej outfitach brakuje mi tego czegoś, co sprawiałoby, że byłyby one takie królewskie, godne przyszłej królowej. Nie chcę dokońca tak wszystkiego krytykować także pochwalę jej wieczorowe suknie, które w większości mi się podobają, a ta czerwona od Jenny Packham, w której pojawiła się niedawno była przepiękna i olśniewająca, czerwona sukienka od Alexandra McQueen'a z plisowaną spódnicą też bardzo mi się podoba i pasuje do księżnej. Moim zdaniem Kate wygląda bardzo ładnie w czerwieni i różnych odcieniach niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekałam na to bo mam swoją opinię :)

    otóż jak dla mnie Kate od momentu zaręczyn do 1 urodzin Georga ubierała się wspaniale, z klasą, gustownie, odpowiednio. była ikoną stylu i chciało się ją kopiować.
    niestety jak dla mnie jej późniejsze wybory aż do teraz pomimo kilku wyjątków są zdecydowanie nie trafione. nie wiem dlaczego tak jest ale jak dla mnie księżna wygląda delikatnie mówiąc źle :(

    no wygadałam się :P

    pozdrawiam i zapraszam na blogowaniezk

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie Kate bardzo ładnie wygląda w czerwieni. Najładniejsza czerwona stylizacja Catherine to ta, którą miała na bankiecie w pałacu Buckingham na cześć prezydenta Chin w 2015 roku. :)

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka