Q&A - Odpowiedzi

Witajcie !

Już na samym początku chciałam wam serdecznie podziękować za ogromną aktywność odnośnie pytań !
Bardzo ucieszyłam się mogąc odpowiedzieć na aż tyle :)
Zapraszam do czytania !


Czy masz może królewskie listy? Jeśli tak to od kogo ? :
Niestety nie mam od nikogo :( Jakoś nie umiem się zabrać do pisania.

Do której chodzisz klasy ? :
Obecnie rozpoczęłam naukę w klasie 2 gimnazjum.

Jaki kraj chciałabyś najbardziej odwiedzić ? :
Tak najbardziej, najbardziej to Stany Zjednoczone. Zaraz po nich Wielką Brytanię, a do wypoczynku Bułgaria :) (w żadnym z tych miejsc nigdy nie byłam).

Czy masz jakieś książki o Rodzinach Królewskich ? :
Jestem w posiadaniu książek : "Kate, księżna Cambridge" autorstwa Marcii Moody (recenzja TUTAJ), "Elżbieta II. O czym nie mówi Królowa ?" Marka Rybarczyka i "Przywitaj się z Królową" Łukasza Walewskiego, jednak nie wiem czy można ją zaliczyć do "królewskich książek" :)

Którego członka BRK nie darzysz sympatią ? :
Nie mam kogoś takiego, ale jeżeli już musiałabym wybierać, to księstwo Yorku.

Co sądzisz o Duńskiej Rodzinie Królewskiej ? :
Bardzo ich lubię ! Zaraz za BRK i SRK (Szwedzka Rodzina Królewska) to moja ulubiona :)

Kogo z zagranicznych rodzin królewskich lubisz najbardziej ? :
Nie umiem wybrać jednej osoby. Księżniczkę Victorię za swoje poczucie humoru, Księżną Mary za wieczny uśmiech, a Księżną Marie za ogromne zaangażowanie w sprawy związane z AIDS.

Czy Kate jest dla Ciebie autorytetem ? :
Hmm...Tak dłużej zastanowiłam się nad tym pytaniem i sądzę, że za swoje zaangażowanie w sprawy zdrowia psychicznego, raczej w 60% jest dla mnie autorytetem, a w 40% nie, ponieważ nie wzoruje się na niej jeżeli chodzi o ubiór, także nie zmieniam swoich planów tylko dlatego, że Kate ma wyjście :)

Twój ulubiony aktor/aktorka ? :
Nie mam ulubionych gwiazd, tym samym nie należę do żadnego fandomu. A może nie wiem że fandom księżnej Kate istnieje ? :D

Ulubiony film ? :
Nie mam ulubionego, ale bardzo lubię serię "Harry Potter" i "Opowieści z Narnii" - ogólnie fantastyka :)

Ulubiona książka ? :
Zaraz po "Kate, księżna Cambridge", "Szkalne Skrzydła" Giny Holmes - dramat. Serdecznie polecam !

Który książę jest według Ciebie najprzystojniejszy ? :
Jeżeli chodzi o dorosłych to Książe Carl Philip ze Szwecji i Książe Harry z Wielkiej Brytanii, a patrząc na tych z mojej grupy wiekowej to synowie księcia Joachima z Danii - Książe Nikolai i Książe Felix.

Która księżniczka/księżna ma według Ciebie najlepszy styl? Czy wzorujesz się na niej ? :
Księżniczka - Victoria
Księżna (nikogo to nie zdziwi) - Kate
Nie, nie wzoruje się na żadnej z nich, bo mam swój własny, niepowtarzalny styl :)

Kim jesteś bądź chciałabyś być w przyszłości / Co studiowałaś bądź studiujesz lub chcesz studiować ? :
Jest to bardzo trudne pytanie, bo sama jeszcze nie wiem. Myślałam o dziennikarstwie, ponieważ zamierzam iść do takiej klasy w liceum, ale po głowie chodzi mi również pedagogika, oraz bibliotekoznastwo i informacja ogólna.

Co Twoi bliscy myślą o twojej królewskiej pasji ? :
Każdy ma swojego bzika :p Sądzą, że moje hobby jest takie nieszablonowe, niepospolite jak moda czy uroda, którymi interesuje się większość dziewczyn w moim wieku. Poza tym bardzo mi kibicują :)

Czy masz inne hobby poza RK, jeśli tak to jakie ? :
Jestem osobą, która ma tylko jedną pasję, ale za to poświęca się jej w stu procentach :)

Jaka jest Twoja ulubiona RK, nie licząc BRK ? :
1. BRK
2. SRK (Szwedzka Rodzina Królewska)
3. DRK (Duńska Rodzina Królewska)

Masz rodzeństwo ? :
Tak, mam jednego młodszego brata i wbrew pozorom jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :)

Ulubiony członek BRK, poza Kate :
Dzieci to oczywiście Książe George i Księżniczka Charlotte, a jeżeli chodzi o dorosłych to książe Harry. Cenię go za ogromne zaangażowanie w rozpowszechnianie HIV i Invictus Games. Powinien być sam z siebie dumny, że nie siedzi na laurach, a pomaga biedniejszym, bardziej potrzebującym ludziom. Męska kopia Diany XXI wieku :D

Co sądzisz o Królowej Ranii ? :
Podziwiam ją za zaangażowanie w równość kobiet w Jordanii, gdzie poprzez religię kobieta jest równa niczemu.

Od kiedy interesujesz się monarchią ?
Dokładnie od 2 maja 2015 roku :)

--------------------------------------------------

Jeszcze raz serdecznie wam dziękuje 

za pytania ! :) Stworzę zakładkę do 

zadawania pytań odnośnie mnie i raz 

na jakiś czas będę odpowiadać !

Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)

2 komentarze :

  1. Nie spodziewałam się, że chodzisz do drugiej klasy gimnazjum, Twoje notki są coraz to bardziej profesjonalne i perfekcyjne, cieszę się, że nie tylko ja z mojego pokolenia interesuję się monarchią. Ja jestem z trzeciej klasy. Cieszę się, że Twój blog się tak rozwija i będzie się rozwijać. Powodzenia!



    Royal Person

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Nie mam słów żeby opisać te wszystkie uczucia, które we mnie drzemią. Ta ogromna wdzięczność za wszystkie komentarze, wyświetlenia ! Serdecznie Ci Dziękuje :*

      Usuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka