Pierwsze urodziny bloga ! - post podsumowywujący 12 miesięcy istnienia bloga

Witajcie !


Dziś bardzo szczególny dzień. Bowiem rok temu, 9 września 2015 roku otworzyłam tego bloga. Od samego początku myślałam, że będzie to tylko zajęcie na wolny czas, a nie coś, co z czasem stało się moim największym zainteresowaniem. Cieszyłam się z pierwszych 500 wyświetleń, z pierwszego tysiąca, a teraz mam ich prawie 50 tysięcy. 
Jestem bardzo szczęśliwa, że otrzymuje tak wiele komentarzy, które dają mi jeszcze większego powera do dalszej pracy. Dzięki temu, że tak dużo ludzi pisze mi jak świetnie napisałam post, jak piękna jest oprawa bloga, dosłownie dodajecie mi skrzydeł. Dziękuje wam bardzo za wszystkie kliknięcia na moim blogu, za wszystkie pochwały i uwagi, które z pokorą przyjmuje. W końcu każdy człowiek uczy się na błędach :)
W skrócie dziękuje za wszystkie komentarze i wyświetlenia. 

Teraz czas na statystyki :

Liczba wyświetleń - 48.500 (stan na 8 września, godz. 23.00)
Liczba komentarzy - 280 komentarzy 
Liczba opublikowanych postów - 222
Najpopularniejszy post - Nowe zdjęcia księcia George'a i księżniczki Charlotte z niania Marią ! (publikacja - 5 lipca 2016, liczba wyświetleń - prawie 500)
Miesiąc z największą liczbą wyświetleń - Lipiec (prawie 13,500 wyświetleń)

Jeszcze raz dziękuje wam za wszystko <3
                                                                                    Gabi :)

6 komentarzy :

  1. Gratuluję :) Wspaniałe statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje 🎆 Życzę kolejnych sukcesów 😊


    Royal Person


    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się bardzo cieszę. Twój blog jest naprawdę świetny. Bardzo często na niego zaglądam. Mam nadzieję,że doczekamy się 2,3... urodzin bloga. Czas tak szybko leci... Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! Kamil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę uwierzyć, że to tak szybko minęło. Jakby tydzień temu dopiero go zakładałam, a to już rok czasu... Ja też mam taką nadzieję :) Dziękuje !

      Usuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka