6 miesięcy bloga !


Dzisiaj, 9 marca 2016 roku mój blog obchodzi swoją małą rocznicę ! 

Dokładnie 9 września 2015 roku założyłam tego bloga. Szczerze mówiąc miałam wiele obaw. Bałam się czy mnie przyjmiecie i czy w ogóle mój blog będzie was interesował i czy będziecie go czytać, ale nie sądziłam, że w tak krótkim czasie osiągnę aż tyle wyświetleń !
Na dzień dzisiejszy mam 633 wyświetlenia, jak dotąd żadnych komentarzy, ale myślę że to tylko kwestia czasu i w pewnym momencie zauważę jakąś aktywność ;)

Dziękuje wam za te wspaniałe pół roku !













Miłego dnia !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka