Podsumowanie tygodnia

 Witajcie!

Zapraszam Was na podsumowanie tygodnia :)

19 lipca ogłoszono, że książę Harry zamierza napisać książkę! Pamiętnik, który ma zostać wydany pod koniec 2022 roku, ma obejmować wszystko, od dzieciństwa po „radość, jaką znalazł w byciu mężem i ojcem”. 
Piszę to nie jako książę, którym się urodziłem, ale jako człowiek, którym się stałem. Przez lata nosiłem wiele kapeluszy, dosłownie iw przenośni, i mam nadzieję, że opowiadając swoją historię - wzloty i upadki, błędy, wyciągnięte wnioski - mogę pomóc pokazać, że bez względu na to, skąd pochodzimy, mamy więcej wspólnego niż nam się wydaje. Jestem głęboko wdzięczny za możliwość podzielenia się tym, czego nauczyłem się w ciągu mojego dotychczasowego życia i podekscytowany tym, że ludzie będą mogli przeczytać relację z pierwszej ręki z mojego życia, która jest dokładna i całkowicie prawdziwa.

Zyski z książki zostaną przekazane na cele charytatywne. Co o tym myślicie?

21 lipca wieczorem Pałac Kensington udostępnił nowe zdjęcie księcia George'a z okazji jego 8. urodzin przypadających następnego dnia! Zdjęcie wykonała mama, księżna Kate na terenie Anmer Hall. Książę został sfotografowany siedząc na Land Roverze Defender, jednym z ulubionych samochodów księcia Filipa.


23 lipca ogłoszono, że Królowa Elżbieta II przybyła do Balmoral na wakacje. Będą to jej pierwsze spędzone tam bez księcia Filipa.


Tego samego dnia pojawił się w sieci kolejny wywiad z Thomasem Markle, tatą Meghan, który wypowiedział się, że zamierza pójść do sądu, aby móc zobaczyć w końcu swoje wnuki.


24 lipca podano, że wszystkie rzeczy należące do księcia Harry'ego zostały usunięte z Frogmore Cottage.


Tego samego dnia na stronie Archewell pojawił się nowy artykuł. Możecie przeczytać go TUTAJ.


Jak się okazało w weekend 24 i 25 lipca ślub brała kuzynka księcia Williama, Lady Kitty Spencer. Niestety, ani William ani Kate nie byli na nim obecni. Być może dlatego, że miał on miejsce nieopodal Rzymu.


I to wszystko na dziś! Zapraszam Was na analogiczny post za tydzień :) Do napisania!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka