Co działo się u księżnej Meghan we wrześniu 2019? - część I

Witajcie!

Zapraszam Was na pierwszą część postu o wrześniu 2019 u księżnej Meghan :)

Miesiąc wrzesień para zaczęła postem na swoim Instagramie z cytatem Nelsona Mandeli:

Łatwo jest zburzyć i zniszczyć. Bohaterzy to Ci, którzy godzą i budują.

6 września opublikowano oficjalny plan podróży do Afryki:

23 września

  • Przybycie do Cape Town
  • Odwiedziny District Six Museum i Homecoming Centre w Cape Town
24 września
  • Wizyta na Monwabisi Beach
  • Spotkanie z przedstawicielami Lunchbox
  • Spotkanie z Dr Thomasem Maesem
  • Wizyta w Bo Kaap, oraz Auwal Mosque
25 września
  • Spotkanie z arcybiskupem Desmondem Tutu i jego żoną
  • Harry wyrusza sam do Botswany, Meghan zostaje w RPA i wykonuje tego dnia solowo oficjalne zobowiązania
26 września
  • Księżna weźmie udział w prywatnym śniadaniu pod hasłem "Women in Public Service" w Cape Town.
27-30 września
  • Harry odbywa wyjścia w innych krajach, wyjścia Meghan nie są ogłaszane z wyprzedzeniem, aby praca Harry'ego nie została przyćmiona
  • W tych dniach Meghan i Archie udadzą się do Johannesburga
1 października
  • Spotkanie Association of Commonwealth Universities w Johannesburgu
2 października
  • Książę i księżna odwiedzą centrum miasta Johannesburg i spotkają się z wdową po Nelsonie Mandeli, Gracą Machal
  • Wezmą udział w przyjęciu podsumowującym przyjaźń UK i RPA
  • Spotkają się z prezydentem Cyrilem Ramaphosą i jego żoną
  • Po tym rodzina wróci do Wielkiej Brytanii
Poza oficjalnym planem na Instagramie pary pojawił się również post:


W dniu dzisiejszym z podekscytowaniem możemy ogłosić szczegóły dotyczące nadchodzącej wizyty księcia i księżnej Sussex w Afryce! Już za dwa tygodnie, Ich Królewskie Wysokości rozpoczną tą podróż skupiając się na społecznościach, oddolnym przewodniczeniu, prawach dziewcząt i kobiet, zdrowiu psychicznym, HIV/AIDS i środowisku naturalnym. Stworzenie tego programu zajęło miesiące i książę i księżna chcą skupić swoją energię na wspaniałej pracy jaka dokonuje się w RPA. Od spotkania z arcybiskupem Desmondem Tutu, po dołączenie do "Waves for Change" podczas wizyty na Monwabisi Beach, program będzie edukował i inspirował. Książę jest szczególnie dumny, że może kontynuować dziedzictwo pozostawione przez jego matkę mając na myśli jej pracę w Angoli, jako, że książę ponownie dołączy do Halo Trust, aby dalej skupiać się eliminowaniu mil lądowych. Jego Królewska Wysokość wybierze się także do Malawi, gdzie dowie się więcej o współpracy brytyjskiej marynarki wojennej z African Parks, oraz popracuje nad wspieraniem lokalnych inicjatyw. Książę jest szczególnie zadowolony, że otworzy nową, ekscytującą inicjatywę, Queen Commonwealth Canopy, które ma skupiać się na współpracy trzech państw, z których przedstawicielami książę osobiście dyskutował i prowadził negocjacje. A jest to Namibia, Botswana i Angola, aby uchronić lasy i tereny naturalne wokół delty Okavango. Księżna będzie pracować z lokalnymi organizacjami, aby nagłośnić sprawy kobiet i dziewcząt, takie jak zdrowie, edukacja, przedsiębiorczość i umiejętność przywództwa. Mając na myśli zróżnicowaną kulturę i historię, Ich Królewskie Wysokości są wdzięczne, że mogą na terenie RPA się z nimi poznać i połączyć, oraz, że mogą się zainspirować ich pracą i dowiedzieć się jak mogą ich bardziej wspierać. Jako prezydent i wiceprezydent The Queen's Commonwealth Trust i rola księcia będącego ambasadorem Commonwealth Youth sprawia, że książę i księżna nie mogą się doczekać, aby spotkać się z młodymi liderami działającymi w kierunku zmiany i dodającymi jeszcze większe piękno tym wspaniałym państwom. "Nie możemy się doczekać aż Was zobaczymy!".


Pierwszą okazją do zobaczenia Meghan była jej obecność na US Open w Nowym Jorku, 7 września, gdzie grała jej przyjaciółka, Serena Williams. Jak podały media, księżna przybyła do Nowego Jorku dzień wcześniej i była widziana na sesji yogi. Księżna w czasie meczu spotkała się z matką i mężem Sereny, a także samą Anną Wintour! 













Do sieci trafiły również zdjęcia Meghan z synkiem z wakacji sprzed miesiąca:



Kilka dni później księżna wróciła do Wielkiej Brytanii i odbyła wyjście związane z wypuszczeniem jej kapsułowej kolekcji "The Smart Set" we współpracy z brytyjskimi sprzedawcami detalicznymi z czego cały dochód został przeznaczony na SmartWorks, jeden z patronatów księżnej. Zanim Meghan przybyła na oficjalne rozpoczęcie sprzedaży opublikowano jej oświadczenie:
Odkąd przeprowadziłam się do Wielkiej Brytanii, bardzo ważne było dla mnie spotykanie się ze społecznościami i organizacjami w terenie, które wykonują znaczącą pracę, oraz zrobienie wszystkiego, co w mojej mocy, aby pomóc im wzmocnić ich wpływ. Dopiero we wrześniu ubiegłego roku wydaliśmy książkę kucharską "Together" z kobietami z Kuchni Hubb w Grenfell. Teraz, rok później, cieszę się, że mogę świętować rozpoczęcie kolejnej inicjatywy kobiet wspierających kobiety i wspólnoty współpracujące dla większego dobra. Kupując dowolny element z kolekcji Smart Set Capsule dla Smart Works, ten sam przedmiot zostanie przekazany klientowi Smart Works, a wraz z nim pewność siebie i wsparcie, którego potrzebuje, aby wejść na rynek pracy i zrobić ważny krok w budowaniu kariery . Dziękuję czterem markom, które połączyły siły, wspierając Smart Works w tym specjalnym projekcie - przedkładając cel ponad zysk i społeczność ponad konkurencję. Zwołując kilka firm, a nie jedną, pokazaliśmy, jak możemy współpracować, aby wzmocnić się nawzajem - kolejna warstwa tej wspólnej historii sukcesu, z której jestem tak dumna, że jestem częścią.

Podczas spotkania księżna wygłosiła również przemówienie:

Witam wszystkich. Dziękuję bardzo, że jesteście tutaj dzisiaj. To bardzo ekscytujące i wygląda pięknie. Przepraszam, jeśli czekaliście w tym słońcu. Pomyślałam więc, że byłoby pomocne, gdybyśmy zrozumieli, w jaki sposób znaleźliśmy się tutaj dzisiaj i dlaczego ta kolekcja jest tak ważna. Może cofnijmy się trochę,kiedy po raz pierwszy przeprowadziłam się do Wielkiej Brytanii. Osobiście było to dla mnie niezwykle ważne, aby móc kontaktować się z ludźmi na miejscu, wykonując naprawdę ważną pracę, a jedno z miejsc, w które pojechałam, to Smart Works. Co zabawne i przez przypadek, zaledwie rok temu w tym samym czasie pracowałam nad projektem w Grenfell w ośrodku kultury Al-Manaar i wtedy stworzyłyśmy książkę kucharską Together. Jest rok później i oczywiście jest to moda, a nie jedzenie, ale w istocie są to bardzo podobne projekty, ponieważ dotyczą kobiet wzmacniających się nawzajem, a ja mam okazję je poznać. Uczmy się od nich, a potem powiedzmy - co mogę zrobić w jakiś mały sposób? Jak mogę pomóc to wzmocnić? Jak możemy uczynić coś jeszcze lepszym, wspanialszym i bardziej wpływowym na kobiety, którym próbujesz pomóc? Tak więc podczas moich wizyt w Smart Works, któregoś razu, kiedy byłam, zdałem sobie sprawę, że jest pewne wyzwanie w zakresie stylizacji dla kobiet, ponieważ mamy dużo darowizn, ale niekoniecznie rzeczy, które kobiety muszą mieć. Więc okej, spróbujmy pracować z tym, co mamy i starajmy się jak najlepiej to wykorzystać. A potem następnym razem, gdy tam pojechałam, przypomniałam sobie, był tam stojak z około 40 lub 50 liliowymi blezerami. Nie zrozumcie mnie źle, to świetny blezer i jestem pewna, że jak na kogoś, kto dokładnie to chce nosić. Ale w przypadku większości kobiet, gdy idziesz tam i chcesz odbyć rozmowę o pracę, chcesz czuć się jak najlepiej i chcesz czuć się pewnie, chcesz nosić te elementy garderoby, które sprawiają, że czujesz tak, a nie resztki, które nie sprzedały się. Ciągle o tym myślałam, kiedy wracałam do domu, ale mi nie wyszło i pomyślałam: "Musimy coś zrobić, aby to zmienić”. Duża część tego dotyczy próby przekształcenia idei dobroczynności w społeczność. Myślisz - „To marynarka, którą nosiłam, podczas pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej i dostałam wymarzoną pracę. I już jej nie potrzebuję, bo jestem tam, gdzie chcę. Ale jeśli mogę dzielić się tą marynarką i być częścią historii sukcesu innej kobiety?”. Kiedy więc pomyślałam o tym w tej osobistej przestrzeni, powiedziałam na szerszym poziomie - co możemy zrobić z markami? Jakie firmy byłyby w stanie pomóc nam zebrać się i zebrać razem, aby naprawdę stworzyć kolekcję dla kobiet z Smart Works, która mogłaby być tym, czego potrzebują, aby czuć się pewnie, wchodząc do tych pokoi? Tak właśnie myśleliśmy o kolekcji kapsułowej Smart Works. Pierwszym projektantem, o którym od razu pomyślałam, była moja naprawdę dobra przyjaciółka, Misha Nonoo, która spędziła dużo czasu nad rozwojem etosu swojej marki, pomagając kobietom wzmocnić pozycję. Osobno pomyślałam, że jeśli to ma być klasyka i podstawowe produkty, to jest to kwintesencja brytyjskich marek, które poznałam po przeprowadzce tutaj, które dla mnie rezonują i wiedziałem, że będą rezonować z klientem Smart Works i wydawało się, oczywiste, że chodzi o M&S i John Lewis, których nosiłam sporo przez ostatni rok lub dwa odkąd tu jestem. I na szczęście również się zgodzili, podobnie jak Misha. I ostatnią firmą, którą chciałam, aby była częścią tego projektu było Jigsaw. Dziękuję Wam za to bardzo. Widzieliśmy, jak to ewoluuje. Myślę, że naprawdę niesamowite jest to, że te kobiety zostaną wyposażone w projekt, który potrwa tylko kilka tygodni, ale da nam wystarczającą liczbę rzeczy, aby kobiety w Smart Works mogły mieć te kluczowe elementy przez rok. I to samo w sobie, możliwość prowadzenia jednego małego projektu, który ma tak duży wpływ, jest czymś, z czym jestem naprawdę związana. To jest rodzaj pracy, którą wykonuję od naprawdę długiego czasu, a możliwość wykonywania jej tutaj, w moim nowym domu w Wielkiej Brytanii, wiele dla mnie znaczy. To także ta sama nuta pracy, którą mój mąż i ja będziemy nadal wykonywać: naprawdę mocne projekty oparte na społeczności. Będziemy bardzo podekscytowani, że będziemy mogli opowiedzieć więcej w przyszłym roku, kiedy w 2020 roku uruchomimy naszą fundację Sussex Royal. Więc myślę, że na koniec chcę Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście tutaj, że chcecie być częścią historii sukcesu tych kobiet. Myślę, że w dzisiejszych czasach bardzo ważne jest, abyśmy pamiętali, że nie chodzi tylko o ludzi, których znasz i których wspierasz. Chodzi o ludzi, których nie znasz, których możesz nigdy nie poznać, których możesz nigdy nie spotkać. Jako kobieta uważam, że naszym obowiązkiem jest wspieranie i doskonalenie się nawzajem; aby walczyć o siebie nawzajem, gdy naszym celem jest odniesienie sukcesu, nie narażać się nawzajem na porażkę, ale zamiast tego naprawdę gromadzić się wokół siebie i mówić: „Chcę Wam pomóc”. I możesz nigdy nie spotkać tej osoby, ale będziesz wiedział, kiedy założysz tę marynarkę lub koszulę, nosząc tę torbę lub zakładając spodnie lub sukienkę, że jakaś inna kobieta jest po drugiej stronie tego kraju. nosząc ten element, ponieważ dokonałeś tego zakupu. I właśnie dlatego model „jeden za jeden” był tak niesamowicie ważny i dlatego bardzo mnie to poruszyło, że wszyscy zgodzili się na ten model współpracy. Jedną szybką rzeczą, o której dowiedziałam się, gdy byliśmy w samochodzie w drodze tutaj, było to, że torba jest już wyprzedana online, więc to świetnie. Mam nadzieję, że każda z marek cieszy się, że mogła odegrać rolę w tej wspólnej historii sukcesu. Tak więc bardzo Wam wszystkim dziękuję i naprawdę to doceniam.

Potem księżna wysłuchała dyskusji i spotkała się z klientami Smart Works. 

















Ponadto na Instagramie pary pojawił się post z nowymi zdjęciami:








Oraz przemówieniem Meghan, które możecie usłyszeć TUTAJ.


15 września książę Harry obchodził swoje 35. urodziny. Z tej okazji na Instagramie pojawił się post ze zdjęciami solenizanta i jego bliskich. Meghan napisała:
Twoja służba sprawom, na których tak bardzo Ci zależy, inspiruje mnie każdego dnia. Jesteś najlepszym mężem i najbardziej niesamowitym tatą dla naszego syna. Kochamy Cię ❤️ Wspaniałych urodzin! 

Wśród zdjęć mogliśmy zobaczyć dotąd niewidziane ze chrztu Archie'ego :

Tuż przed udaniem się do RPA, Harry i Meghan spędzili weekend od 20-22 września w Rzymie. Odbywał się tam ślub Mishy Nonoo, przyjaciółki Meghan z Mikey'em Hessem. W sieci mogliśmy zobaczyć zdjęcia:


Na ślubie była również obecna księżniczka Eugenie:


Zapraszam Was na drugą część postu już za tydzień! Do napisania :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka