Broken Britain - nowa kampania księżnej Kate

Witajcie !

Kilka dni temu Pałac Kensington ogłosił nową kampanię, którą zajmie się księżna Kate już od początku przyszłego roku! 

Kampania nosi nazwę "Broken Britain", co w tłumaczeniu na język polski oznacza "Rozbitą Brytanię". 


Projekt ma koncentrować się na pomaganiu dzieciom w trudnej sytuacji w osiągnięciu ich potencjału. Księżna nie będzie działać sama - do pomocy dobrała ekspertów z różnych dziedzin, w tym środowiska akademickiego, edukacji i zdrowia, aby pomóc rodzinom w radzeniu sobie z uzależnieniami i zdrowiem psychicznym. 


Według źródła, księżna uważa, że ​​kwestia ta jest równie ważna, jak zmiana klimatu. Projekt będzie realizowany pod patronatem Royal Foundation, a dokładne ustalenia zostaną opublikowane w przyszłym roku. Projekt ma być o tyle rozwojowy, że Kate ma skupić się na nim aż do końca życia!


Wszystko wskazuje na to, że od przyszłego roku księżna naprawdę bierze się do pracy i czeka nas zapewne dużo pozytywnych zaskoczeń :)


Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia! :)

2 komentarze :

  1. Od dłuższego czasu zastanawia mnie to, że np. ten post dodałaś 17 września, a dopiero teraz mi się wyświetlił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zastanawiam się nad tym.. Mam jakieś problemy z bloggerem już od dłuższego czasu :/ Mam nadzieję, że wkrótce się to poprawi i przepraszam za takie zamieszanie, ale nie z mojej winy :)

      Usuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka