To już rok! - Wspomnienie z wizyty Kate i Williama w Polsce

Witajcie !

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william presidential palace warsaw
Dokładnie rok temu książęca para w towarzystwie swoich dzieci, księcia George'a i księżniczki Charlotte przybyli do naszego kraju! Dzisiaj postaram się Wam po krótce przypomnieć ten wspaniały dzień :)

Dokładnie rok i dzień temu, 17 lipca wstałam o godz. 5.00 rano, aby na około godz. 10.00 dojechać do Warszawy i zająć odpowiednie miejsce. Ponieważ mieszkam na południu Polski wyjazd do stolicy musiał odbyć się już tak wcześnie rano.

Znalezione obrazy dla zapytania warszawa

Podróż przebiegła mi bardzo szybko i już o 10:30 miałam przed oczami Pałac Kultury i Nauki. Po zaparkowaniu samochodu, razem z moją kuzynką i jej chłopakiem udaliśmy się pod Pałac Prezydencki.

Znalezione obrazy dla zapytania pałac prezydencki warszawa

Tam stało już kilka dziewczyn, w tym Marta z bloga o księżnej Kate, Kasia z bloga Blogowanie z K., a także Monika. Bardzo szybko złapałyśmy wspólny język i razem oczekiwałyśmy na książęcą parę.


Kilka godzin nasze wspólne marzenie się spełniło - spotkałyśmy księżną Kate!

Po tym przepełniona emocjami udałam się w drogę powrotną do domu, gdzie czekała na mnie rodzina z wieloma gratulacjami.



A Wy, jak wspominacie ten dzień będąc zarówno w Warszawie, jak i Gdańsku? ;)
Podzielcie się ze mną w komentarzu!
Pozdrawiam Was wszystkich, a w szczególności dziewczyny, które miałam okazję poznać podczas oczekiwania na Williama i Kate! :)

1 komentarz :

  1. Wspaniale było cię poznać :) Trudno uwierzyć, że minął już rok!

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka