Akcja Reaktywacja!

Witajcie !

Znalezione obrazy dla zapytania kate and meghan
Moi kochani czytelnicy! W ostatnim czasie dostałam wiele bardzo wiadomości, abym powróciła do blogosfery. Nie jestem w stanie opisać, jak bardzo ucieszyłam się widząc jak wielkie wsparcie mam w was, jako moich czytelnikach. Jestem Wam wszystkim, każdemu z osobna niesamowicie wdzięczna za każde dobre słowo skierowane do mnie w tym bardzo intensywnym, ale i trudnym dla mnie czasie. Zmiana szkoły (obecnie skończyłam trzecią klasę gimnazjum), a także egzaminy i sprawy dotyczące życia prywatnego sprawiły, że blog zszedł na dalszy plan, lecz moje zainteresowanie rodzinami królewskimi nie zmieniło się w żaden sposób. Dalej interesuję wszystkim co dzieje się u royalsów i śledzę wszystko na bieżąco. Po tytule postu możecie domyślić się, że czas mojej nieobecności dobiegł końca! Przebrnęłam przez wszystkie trudności i w końcu, z wielkim utęsknieniem mogę do Was wrócić i pisać dalej :) Jeszcze raz bardzo dziękuję Wam za każde ciepłe słowo i całe wsparcie!

1 lipca - WIELKA REAKTYWACJA <3

4 komentarze :

  1. Pozwolę sobie napisać-Alleluja! :) Bardzo cieszę się,że wróciłaś. Już z niecierpliwością czekam na twoje posty!
    Jeśli mogę zapytać-jakie masz najbliższe plany związane z pierwszymi notkami po powrocie? Czego możemy się spodziewać?
    Pozdrawiam Weronika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie notka podsumowująca czas od kwietnia do końca czerwca u Kate i Meghan :) Następnie kilka notek tematycznych, ale ich treść pozostanie tajemnicą ;)

      Usuń
  2. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wróciłaś! <3

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka