Najciekawsze fragmenty wywiadu zaręczynowego Harry'ego i Meghan

Witajcie !

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

Dzisiaj na dwa dni po książęcych zaręczynach przyjrzyjmy się najciekawszym fragmentom z wywiadu przeprowadzonego z Meghan i Harrym - serdecznie zapraszam :)

"Próbowaliśmy piec kurczaka, po prostu. To była niesamowita niespodzianka, to było takie słodkie, naturalne i bardzo romantyczne. Uklęknął na jedno kolano.."

Invictus Games 2017 : News Photo

"Nawet nie pozwoliła mi skończyć, mówiła: "Czy mogę powiedzieć "tak"?, "Czy mogę powiedzieć "tak"? Przytuliliśmy się, a ja ciągle trzymałem pierścionek, w końcu zapytałem: "Czy mogę dać ci pierścionek?". Ona powiedziała: "Ah tak, pierścionek"

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"[...] byliśmy na dwóch randkach w Londynie w lipcu ubiegłego roku. Na początku lipca. Potem po trzech, czterech tygodniach udało mi się przekonać ją, aby dołączyła do mnie w Botswanie. Spędziliśmy wspaniały czas, mieliśmy obóz pod gwiazdami. Była ze mną przez 5 dni i było naprawdę wspaniale. Byliśmy naprawdę sami, a dla mnie miało to duże znaczenie, aby mieć szansę się lepiej poznać."

Invictus Games 2017 : News Photo

"To [ich spotkanie - dopisek autorki] było zdecydowanie zaplanowane. To była randka w ciemno."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"[...] Nie wiedziałam o nim za wiele. Więc jedyną rzeczą o jaką zapytałam naszą koleżankę było "Czy on jest miły?" Bo jeśli nie byłby uprzejmy, nie miałoby to sensu. Poszliśmy na drinka i potem bardzo szybko stwierdziliśmy "Co robimy jutro? Powinniśmy się spotkać jeszcze raz".

Invictus Games 2017 : News Photo

"Co robimy jutro? Spotkajmy się". I wtedy to wyglądało tak, że musieliśmy porównać nasze kalendarze i pomyśleć jak to zrobić."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"Nie wiele o nim wiedziałam, więc wszystkiego dowiedziałam się od niego. [...] Wszystko czego dowiedziałam się o nim, o jego rodzinie, pochodziło od niego. I na odwrót. To był nasz autentyczny sposób na poznanie się."

Invictus Games 2017 : News Photo

"Dobrze było zacząć od nowa, krok po kroku się poznawać potem randki, wakacje w szczerym polu. Gdzie dzieliliśmy razem namiot, i wszystkie inne rzeczy. To było niesamowite móc poznać ją tak szybko."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"Nie sądzę, że przez ostatnie półtora roku miałaś pojęcie w jakiej strefie czasowej się znajdujesz."

Invictus Games 2017 : News Photo

"Staraliśmy się być blisko jak to jest tylko możliwe, co jest trudne, kiedy żyjesz w 2 różnych strefach czasowych. Ale nam się udało i dziś jesteśmy tutaj, bardzo podekscytowani."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"[...] Bardzo szybko zakochałem się w Meghan, wszystko było po prostu idealnie, gwiazdy ustawiły się w jednej linii. Ta piękna kobieta dosłownie wpadła do mojego życia, ja wpadłem do jej życia. 

Invictus Games 2017 : News Photo

"[...] Wiem, że będzie niewiarygodna w swojej pracy, co jest dla mnie wielką ulgą, ponieważ będzie umiała poradzić sobie ze wszystkim co ją czeka. Jesteśmy fantastycznym zespołem, wiemy, że tak jest i mamy nadzieję że z czasem będziemy mieć duży wpływ na rzeczy, na których nam zależy."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"[...] Wiem, że jestem zakochany w tej dziewczynie i mam nadzieję, że ona też jest zakochana we mnie [...]."

Invictus Games 2017 : News Photo

"[...] Ale wiem też, że ostatecznie ona wybiera mnie, a ja wybieram ją. Zawsze będziemy zespołem [...]."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

" [...] W tym momencie upewniamy się, że nasz związek jest dla nas najważniejszy. Ale oboje mamy pasję, aby dokonywać zmian, dobrych zmian razem z mnóstwem młodych ludzi ze Wspólnoty. Miejmy nadzieję, że tak będziemy spędzać nasz czas."

Invictus Games 2017 : News Photo

"To była jedna z pierwszych rzeczy jaka nas połączyła, jedna z pierwszych o których zaczęliśmy rozmawiać. Te różne rzeczy, które chcielibyśmy robić na świecie [...]."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"[...] Krok po kroku, mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości stworzymy rodzinę."

Invictus Games Toronto 2017 - Day 3 : News Photo

"[...] Po prostu przytulne noce przed telewizorem, gotowanie obiadu we dwoje w naszym małym domku. Zamiast wychodzenia publicznie na kolację. Tak zrobiliśmy, odwróciliśmy cały proces, dostarczył nam on różnych możliwości i sprawił, że staliśmy się sobie bliscy w krótkim czasie."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"Więc jeżeli ktoś nas teraz słucha, może niech zwolni i zamiast wyjścia na randkę, spędzi czas w domu. Dla nas jest to okazja aby się lepiej poznać, bez innych osób, które próbują robić zdjęcia telefonami albo innymi rzeczami."

Day 3: Invictus Games Toronto 2017 : News Photo

"I udało nam się poznać w ten sposób, ale także spędzić czas z przyjaciółmi, spotkać się z rodziną przy herbacie. Cokolwiek z tych rzeczy, albo poświęcić czas na spacery po kraju i po prostu rozmawiać."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"Na mnie szczekały [corgi - dopisek autorki] przez ostatnie 33 lata, a ona wchodzi i zupełnie nic. Tylko merdały ogonkami."

Invictus Games 2017 : News Photo

"Położyły się na moich stopach kiedy byliśmy na herbacie, to było słodkie."

Prince Harry engagement : News Photo

"[...] Ale też nigdy wcześniej nie widzieli mnie tak szczęśliwej."

Invictus Games Toronto 2017 - Day 3 : News Photo

"[...] Wszyscy byli bardzo szczęśliwi [...] Wszystko co się stało było warte wysiłku."

Prince Harry engagement : News Photo

"Pierścionek jest oczywiście z żółtego złota, jest to jej ulubione. Centralny kamień pochodzi z Botswany, a dwa po bokach z kolekcji biżuterii mojej matki. Aby upewnić się, że jest z nami w ciągu tej szalonej podróży."

Invictus Games Toronto 2017 - Day 3 : News Photo

"[...] Dzięki temu [pierścionkowi - dopisek autorki] jest z nami"

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

"[Meghan i Diana - dopisek autorki] Dogadywały by się bez słów, bez wątpienia. Na pewno byłaby szczęśliwa i skakała z radości, bardzo podekscytowana. Prawdopodobnie byłyby najlepszymi przyjaciółkami."

Invictus Games Toronto 2017 - Day Three : News Photo

"[...] Wiem, że dzięki pierścionkowi [...] Jest z nami. Tak, jestem pewien, że jest z nami."

Announcement Of Prince Harry's Engagement To Meghan Markle : News Photo

Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka