Podsumowanie wizyty Kate, Williama, George'a i Charlotte w Polsce - jakie są moje wrażenia ?

Witajcie !

The Duke And Duchess Of Cambridge Visit Poland - Day 1 : News Photo

Wczoraj zakończyła się pierwsza, historyczna wizyta księcia i księżnej Cambridge z dziećmi w Polsce i Niemczech. Dla mnie ta wizyta jest szczególna, ponieważ po raz pierwszy (i mam nadzieję, że nie ostatni) widziałam książęcą parę, a z Kate miałam okazję uścisnąć dłoń, wręczyć prezent i chwilkę porozmawiać. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że zdjęcia nie oddają tego jak księżna wygląda na żywo. Jest o wiele ładniejsza i bardzo wysoka ! Chciałam też tutaj, oficjalnie podziękować wszystkim, których miałam okazję poznać, a szczególnie Marcie z bloga o księżnej Kate TUTAJ, Monice i Kasi z Blogowanie z K. TUTAJ - serdecznie was pozdrawiam dziewczyny i jeżeli to czytacie dajcie znać pod spodem ! Miałam okazję wypowiedzieć się kilku stacjom telewizyjnym m.in.: TVN :) Link macie TUTAJ !
Jeżeli macie możliwość zobaczyć księcia i księżną, a być może i ich dzieci, to bez wahania pójdźcie tam, bo gwarantuję wam, że wspomnienia są niezapomniane :)

Na samej górze zdjęcie które idealnie ukazuje to, jak wspaniała atmosfera była przed Pałacem Prezydenckim :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka