Prywatna odpowiedź od Kate i Williama !

Witajcie !

17 maja przyszła do mnie moja pierwsza OSOBISTA odpowiedź z biura książęcej pary ! 
Wysłany przeze mnie list dotyczył wizyty Kate i Williama w Polsce w lipcu tego roku (jak dotąd nie znamy dokładnej daty przyjazdu). List wysłałam, tak jak wszystkie pozostałe kartki, 21 kwietnia, w dniu 91 urodzin Królowej Elżbiety II. Jest to jak dotąd moja najcenniejsza odpowiedź i jest ona dla mnie bardzo szczególna :)








Pozdrawiam i życzę wam tak miłego popołudnia jaki ja miałam 17 maja ! :)

3 komentarze :

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka