Q&A #2

Witajcie !


Dzisiaj, gdy blog obchodzi swoje 1,5 roczne urodziny postanowiłam opublikować Q&A, mam nadzieję, że się wam spodoba ! Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, w menu znajdziecie stronę "Pytania do Q&A", gdzie na bieżąco możecie zadawać pytania :) Serdecznie zapraszam do postu :)

Od kiedy interesujesz się rodzinką z Cambridge ?

Odpowiadałam już na to pytanie, ale odpowiem jeszcze raz :)
Moje królewskie zainteresowanie zaczęło się dokładnie 2 maja 2015 roku - w dniu narodzin księżniczki Charlotte.

Jak zaczęłaś szukać o nich informacji ?

Na samym początku przeczytałam biografię Kate na Wikipedii, a potem sama zaczęłam wpisywać w Google szukając odpowiedzi na swoje pytania, aż trafiłam na królewskie blogi.

Na jaki pierwszy blog poświęcony rodzinom królewskim trafiłaś ?

Jeżeli chodzi o samą Kate, to oczywiście na blog Marty - TUTAJ
A o rodzince Cambridge na blog Zuzy, Julii i Magdy - TUTAJ

Jakie blogi najczęściej czytasz ?

Wszystkie te, które widzicie na pasku bocznym :)

Czy zbierasz wycinki z gazet dotyczące BRK ?

Od Royal Tour do Kanady w zeszłym roku tak, jednak nie ja je wycinam, ponieważ nie czytuję gazet, ale gdy moja babcia zobaczy gdzieś coś o BRK to mi wycina i przekazuje :) Jak kiedyś dorobię się dużej kolekcji, to się nią pochwalę ;)

Jaka jest twoja ulubiona plotkarska gazeta ?

Tak jak już wcześniej wspomniałam - nie czytam gazet :)

Ulubione królewskie dziecko

Nie mam ulubionego :) Moje TOP 3 : 
- Charlotte 
- George 
- Książe Alexander ze Szwecji :)

Co sądzisz o Meghan Markle ?

Pewnie poleci teraz na mnie fala hejtu, ale nic do niej nie mam. Nie rozumiem tej nienawiści skierowaną w jej stronę. Jeżeli razem z Harrym są szczęśliwi to nam nic do tego i my jako Royal Fani powinniśmy trzymać za nich kciuki - takie jest moje zdanie :)

Ulubione szpilki Kate

Nie wybiorę jednych - jest ich za dużo :) Jednak moje TOP 5 wygląda tak :

1. Jimmy Choo "Cosmic"
2. Stuart Weitzman "Corkswoon"
3. Gianvito Rossi "Crisscross"
4. Stuart Weitzman "Minx"
5. Alexnader McQueen "Navy Suede"

Podobny obrazZnalezione obrazy dla zapytania stuart weitzman corkswoonZnalezione obrazy dla zapytania gianvito rossi crisscross ankle-strap sandals duchess of cambridgePodobny obraz

Ulubiona sukienka Kate z pierwszego Royal Tour

Chyba nikogo nie zdziwię :)


Jak sądzisz, co Kate może założyć na ślub siostry ? Coś co już miała na sobie czy coś nowego ?

Jestem pewna, że postawi na coś nowego i szykownego :) Może Catherine Walker ? 

Twój ulubiony kolor

Chyba czarny :)

Wymarzony pierścionek zaręczynowy

Bardzo podoba mi się ten :


Marka telefonu

Ale taka wymarzona czy jak ? ;)

Ulubiona królewska książka

Nikogo nie zaskoczę : "Kate - księżna Cambridge" Marcia Moody :)
Recenzja : TUTAJ

Ile razy dziennie wchodzisz na swojego bloga ?

Zależy od dnia. Nie raz 2-3, a zdarzają się dni kiedy jestem praktycznie cały czas ;) 

Ile przeciętnie czasu zajmuje Ci napisanie notki z wyjścia a ile napisanie notki tematycznej ?

Notka z wyjścia - max. 30 minut
Notka tematyczna - min. 1 godzina - max. 3-4 godziny

Czy masz dalsze plany związane z blogiem ?

Oczywiście :)

Ulubiona potrawa ?

Chyba pierogi z kapustą i grzybami :)

Ulubione zdjęcie Kate ?

Nie potrafię wskazać jednego zdjęcia, ale podobają mi się wszystkie gdy się uśmiecha :)

------------------------------------------------------
Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie pytania ! 
W menu na stałe istnieje zakładka "Pytania do Q&A", gdzie na bieżąco możecie zadawać pytania :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka