Książęca para w siedzibie organizacji Place2Be + tłumaczenie przemówienia

Witajcie !

Dzisiejszego przedpołudnia Kate i William zawitali do siedziby organizacji Place2Be z okazji CMHW (Children's Mental Health Week). Spotkali się z dziećmi, z którymi rozmawiali o życzliwości, byciu miłym oraz wręczyli nagrodę "Kindness Cup". Kate wygłosiła również przemówienie, którego tłumaczenie znajdziecie w tym poście.

Tłumaczenie przemówienia :
Dziękujemy bardzo za tak ciepłe powitanie. To wielki zaszczyt być tutaj w czasie trwania Tygodnia Zdrowia Psychicznego Dzieci. Ludzie często pytają mnie dlaczego zainteresowałam się tematem zdrowia psychicznego dzieci i młodych ludzi. Odpowiedź jest bardzo prosta - ponieważ sądzę, że każde dziecko powinno mieć jak najlepszy możliwy start w dorosłe życie. Gdy dorastałam miałam wielkie szczęście. Moja rodzina była dla mnie najważniejszą rzeczą. Dorastałam z poczuciem bezpieczeństwa i wiem jak było to cenne, by nie konfrontować się z ogromnymi problemami w tak młodym wieku. Dla wielu dzieci, którzy są tutaj dzisiaj : Wiem, że życie czasami może być trudne i stawia przed nami dużo wyzwań. Sądzę, że każde dziecko powinno mieć wokół siebie osoby, które będą dawały im poczucie miłości i życzliwości. Tą rzecz Place2Be w tej szkole robi niesamowicie. Kiedyś spotkałam 11-letnią dziewczynkę, której pomaga Place2Be. Powiedziała mi, że jeśli wszystkie emocje trzymamy wewnątrz, to w przyszłości możemy pęknąć jak balon. Jednak rozmawiając z kimś o nich poczujemy się o wiele lepiej. Znalazłam bardzo sprytny sposób. Jeżeli jesteśmy zmartwieni, zdenerwowani, samotni lub źli - najlepszym sposobem jest rozmowa o tym. Na przykład z mamą, tatą, nauczycielem lub przyjacielem. Wiem, że w waszej szkole pracujecie nad projektem o życzliwości i sądzę, że jest to bardzo ważna rzecz. Jeśli widzicie kogoś, kto być może potrzebuje pomocy, spróbujcie być dla niego mili. Spójrzcie na niego i przyuważcie czy wygląda na smutnego czy zmartwionego. Być może potrzebuje przytulenia lub rozmowy. Wiem, że to trudne, jak czujecie się zdołowani, ale pomoc drugiemu człowiekowi sprawi, że także i wy będziecie czuli się lepiej. Moi rodzice mówili mi o tym jak istotna jest życzliwość, respekt i uczciwość. Teraz widzę jak te wartości wpłynęły na moje życie. Dlatego William i ja chcemy uczyć nasze dzieci, George'a i Charlotte jak ważne są te wartości w ich przyszłym dorosłym życiu. Z mojej perspektywy sądzę, że jest to na równi ważne jak nauka matematyki czy trenowanie sportu. Teraz jestem bardzo podekscytowana wręczeniem "Kindness Cup" i słuchaniem waszych historii. Nawet jeżeli nie wygracie dzisiaj, fakt, że pomagacie budować waszą szkołę jako miejsce pełne życzliwości i przyjaźni jest ważne. Powinniście być bardzo dumni z siebie i was wszystkich. Jeszcze raz dziękuję za to, że mogłam być tutaj dzisiaj. 
The Duke & Duchess Of Cambridge Attend Place2BeBig Assembly With Heads Together For Children's Mental Health Week : News Photo

BRITAIN-ROYALS-VISIT : News Photo

The Duke & Duchess Of Cambridge Attend Place2BeBig Assembly With Heads Together For Children's Mental Health Week : News Photo



The Duke & Duchess Of Cambridge Attend Place2BeBig Assembly With Heads Together For Children's Mental Health Week : News Photo

Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka