100 tysięcy wyświetleń !!!

Witajcie !

Znalezione obrazy dla zapytania gif 100

Dzisiaj bardzo szczególny post ! 
Mianowicie wczorajszego wieczoru na blogu wybiło 100 tysięcy wyświetleń ! 
Chciałam wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie komentarze, sugestie i uwagi. Za słowa uznania, a nie raz i krytyki. Wspólnie tworzymy tego bloga i wy też możecie dodać swoją "cegiełkę" ! 
Jest mi niezmiernie miło, że moja praca jest na każdym kroku tak doceniana i chwalona. 
Dziękuje wam wszystkim za te symboliczne kliknięcia, które dają mi niesłychaną motywację i powera do pracy :)
Bez was moje pisanie nie miałoby sensu. 
Dziękuje wszystkim blogerkom i blogerom za rady i możliwość uzyskania pomocy. 

W komentarzu możecie napisać co jeszcze chcielibyście zmienić, aby blog cały czas doskonalić i dalej budować :)
Jeszcze raz serdecznie wam wszystkim dziękuję !

Autorka bloga : Gabi :)

4 komentarze :

  1. Gratulacje :) prowadzisz fajnego bloga a moja ulubiona seria to poniedziałki z tiarą :) Może jak skończą Ci się już tiary to weźmiesz się za inną biżuterie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie o ile więcej osób będzie chciało taką serię :)

      Usuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka