Słowa Carole Middleton z okazji 30 - lecia Party Pieces

Witajcie !


W dzisiejszym poście na waszą prośbę przetłumaczyłam tekst z Party Pieces, jeżeli macie jakieś pytania śmiało zadawajcie je w komentarzu ! Tymczasem ja zapraszam na lekturę postu :)

1987 :
Party Pieces powstało w tym samym roku, co narodziny mojego syna Jamesa, w 1987 roku. Po spędzeniu 3 lat pracując w British Airways w Jordanii, zdecydowaliśmy się na powrót do Wielkiej Brytanii, by Catherine poszła do szkoły. W tym czasie był bardzo mały dostęp do dekoracji urodzinowych, a bycie mamą, która chciała urządzać różne dziecięce przyjęcia bez ogólnego dostępu do najprostszych przedmiotów, jak torby prezentowe było prawdziwym wyzwaniem. W styczniu 1987 roku , gdy byłam w 6 miesiącu ciąży, zdecydowałam się pojechać na Spring Fair do Birmingham, gdzie znalazłam wielu dobrych dostawców. Tam narodził się pomysł na Party Pieces. Produkowałam ulotki, które rozdawałam na w lokalnych miasteczkach i bardzo szybko zaczęłam używać naszego ogrodu jako biura i miejsca pakowania.
1989 :
Mój pierwszy wielki przełom nastąpił, gdy rozpoczęliśmy współpracę z Red House Book Club. Firma rosła i nadszedł czas, aby przejść do naszych pierwszych lokali w Hungerford. Jednak niedługo potem zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, aby przejść do większych pomieszczeń w Yattendon. 
1993 : 
Child's Court Farm w Yattendon było kilka stodół i nie używanych obór, które odnowiliśmy i tam firma dalej się rozrastała.
2017 : 
Od skromnych początków w mojej szopie, obecnie zatrudniam ponad 40 osób i wykonujemy ponad 4000 zleceń w tygodniu. Firma nadal jest bardzo rodzinna i na przestrzeni lat wszystkie moje dzieci odegrały ogromną rolę w jej modernizowaniu. James zaprojektował personalizowane ciasteczka, Catherine uruchomiła i prowadziła naszą pierwszą stronę internetową, a Pippa prowadziła blog Party Pieces. Oni dorastali, gdy ja ciężko pracowałam, doceniają moją pracę w tym biznesie i wiedzą jak wygląda życie zapracowanej mamy. Chociaż teraz nie są bezpośrednio zaangażowani w branżę, nadal cenię sobie ich pomysły i opinie. To było pracowite 30 lat, a ja cieszyłam się każdą minutą i chciałabym podziękować wszystkim wspaniałym ludziom, których poznałam na swojej drodze i personelowi, który pomógł mi w osiągnięciu tego celu. Mam nadzieję, że moja historia zainspiruje inne matki, aby wykorzystały swoje pomysły i próbowały je zrealizować.
Mam nadzieję, że post wam się podobał :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka