Środa z czytelnikiem - zasady

Witajcie !

Ostatnio ogłaszałam nowe posty tematyczne na blogu. Tutaj napisze wszystkie zasady i jak ma wyglądać mail z postem - serdecznie zapraszam :)

Jeżeli chcesz, aby twój autorski post znalazł się u mnie na blogu, wyślij go pod adres e-mail : www.duchessofcambridge@interia.pl

Regulamin :

1. Post może być o każdej rodzinie królewskiej,  jednak proszę, aby dotyczył on chociaż trochę Kate lub BRK.

2. Posty wysyłane są pod adres e-mail : www.duchessofcambridge@interia.pl

3. Ważne jest, aby tekst, który mi wysyłacie był waszego autorstwa, ponieważ to ja jestem autorką i właścicielką bloga i to ja w dużej mierze odpowiadam za to, co na tym blogu się znajduje i czy nie jest to niczyją własnością.

4. Jeżeli używaliście jakiś źródeł, proszę napiszcie je na końcu postu.

5. W mailu napiszcie mi czy jako autor postu chcecie być przedstawiani pseudonimem czy imieniem.

6. Zastrzegam sobie prawo do poprawiania błędów ortograficznych i stylistycznych oraz do zmieniania zdjęć na te lepszej jakości.

7. Termin wysyłania swoich prac upływa na 2 dni przed opublikowaniem postu, czyli w poniedziałek. Wysłać można do godziny 20.00.

8. Jeżeli tekst będzie zawierał wulgaryzmy lub będzie obrażał jakiegokolwiek członka rodziny królewskiej nie zostanie opublikowany.

9. Swoje teksty można wysyłać raz na 2 tygodnie. To znaczy jeżeli twój post zostanie opublikowany, następny możesz wysłać dopiero po upływie 2 tygodni. Jeżeli wyślesz go wcześniej, nie będę brała go pod uwagę.

10. Osoby spamujące (od 5 wiadomości pod rząd) na okres 1 miesiąca są zablokowane jeżeli chodzi o wysyłanie swoich tekstów.

Jak ma wyglądać e-mail ?

W temacie napiszcie "Środa z czytelnikiem". W mailu wysyłajcie mi swój tekst, a nie w Wordzie czy innym edytorze tekstu. Zdjęcia wysyłajcie w załącznikach. Napiszcie także jak chcecie być przedstawieni ! Imieniem czy pseudonimem :)

Wszelkie pytania kierujcie w komentarzach lub na maila :)
Ps. Jeszcze macie szansę, abym opublikowała wasz tekst w tą środę, ponieważ nie otrzymałam jeszcze żadnego tekstu !


Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)

9 komentarzy :

  1. Postaram się przygotować taki na przyszły tydzień, chyba że ktoś mnie wuprzedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam do ciebie wczoraj post do środy z czytelnikiem. Mam nadzieję, że dotarł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie doszedł :/

      Usuń
    2. Wysłałam jeszcze raz, nie wiem dlaczego tak się stało, ale mam nadzieję, że teraz doszed. Jeżeli nie jutro wyślę go z innego maila.

      Usuń
    3. Może popełniasz błąd wpisując adres mailowy ? Czekam na twoją wiadomość :)

      Usuń
    4. I jak, wiadomość doszła? Jeżeli nie to może zobacz, czy wiadomości nie ma w spamie?

      Usuń
    5. Niestety, ale nic nie mam :(

      Usuń
    6. W takim razie nie wiem co się dzieje. Wiadomość wysyłałam w sumie trzy razy, a e-mail skopiowałam, więc nie powinno być błędu...

      Usuń

Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.

Catherine and Meghan © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka