9 grudnia, książe i księżna wzięli udział w ICAP Charity Day, czyli dniu, w którym Wielka Brytania przekazuje ICAP wszystkie dochody z handlu, aby ICAP przekazał je różnym organizacjom charytatywnym.
ICAP - jest to największy na świecie pocztowy dostawca usług handlowych, który udziela transakcji instytucjom finansowym, a nie osobom prywatnym.
Kate i William mieli za zadanie rozmawiać z klientami przez telefon, obok innych pracowników, także rozmawiających przez telefony. Zadanie miało na celu pokazać jak trudne jest pracowanie w takim hałasie, oraz jak bardzo pracownicy muszą skupiać się na rozmowie, aby wykonać prawidłowe zamówienie.
Wyszło na to, że Kate jest bardzo uprzejma i rozmowna, natomiast William jest dość "brutalny" rozmawiając z klientami przez telefon.
Następnie książęca para zagrała z przedstawicielami organizacji charytatywnych w ping-ponga.
---------------------------------------------------------------------------------
Jak pewnie zauważyliście Kate skróciła włosy :)
Uważacie, że księżnej lepiej było w dłuższych włosach, czy we włosach, które ma obecnie ?
Podzielcie się ze mną swoją opinią w komentarzu :)
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO, publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Dane są przetwarzane tylko w celu publikacji komentarza.